معرفی بهترین ارائه دهندگان سرویس VOIP در جهان در سال 2023

در این قسمت از مجموعه مقالات کاربردی ویپ میخواهیم به بررسی  بهترین ارائه دهنده VOIP در جهان بپردازیم . پس با ما همراه باشید.

تحولات VOIP در ارتباطات و پیشرفت های روز افزون آن در یک دهه گذشته، بالاخره شما را هم به نقطه ای می رساند که خودتان را ناچار به پیوستن به خدمات VOIP خواهید یافت. چرا که درغیر اینصورت باید با کورس رقابت با کسب و کارهای رقیب خداحافظی کنید. اما اینکه اصلا سیستم ویپ چرا اینهمه محبوب و فراگیر شده دلایل متفاوتی دارد. به موازاتی که خدمات مشتریان در موفقیت کسب و کارها از اهمیت بیشتری برخوردار می شود. سیستم VOIP هم با قابلیت های بیشمار خود این فرصت را برای کسب و کارها به وجود می آورد که این خدمات را در سطح پیشرفته تری ارائه دهند.

همچنین سیستم تلفن VOIP با مدل های جدید کاری، مثل دورکاری یا مدیریت از راه دورهماهنگ است. ویپ به شما این امکان را می دهد که در هر مکان و زمانی به میز کار خود دسترسی داشته باشید. کارایی بالای سیستم VOIP به همراه استفاده راحت آن در تلفن همراه و وسایل شخصی یکی دیگر از دلایل محبوبیت این سیستم است. همچنین امنیت بالای سیستم ویپ در کنار هزینه های معقول پیوستن به این سیستم از دلایل دیگر محبوبیت و همه گیری این سیستم در جهان  است.

بهترین ارائه دهنده VOIP در جهان

از کشورهای در حال توسعه مانند: هند، برزیل و اندونزی گرفته تا کشورهای بزرگی مثل چین. از شمال آمریکا و اروپا تا ایران، بازار ویپ در سراسر جهان به سرعت در حال رشد است. پس در هر کسب و کاری که هستید احتیاج دارید ارائه دهندگان سرویس VOIP درجهان را بشناسید و از همه مهمتر بهترین ارائه دهنده VOIP را با توجه به شرایط کسب و کارخود، انتظارات، نیازها و اندازه ی کسب و کارتان انتخاب کنید.

همه چیز درباره بهترین ارائه دهنگان خدمات VOIP

در ادامه به معرفی بهترین ارائه دهندگان سرویس VOIP در سال 2023 خواهیم پرداخت. که در سطوح مختلف خدمات، رضایت کاربران را به بهترین شکل جلب کرده و امتیازات بالایی را به عنوان بهترین ارائه دهنده VOIP کسب کردند. تا جایی که از آن ها تحت عنوان بهترین خدمات تلفن تجاری در سالی که گذشت یاد می شود. این لیست از بررسی کیفیت خدمات در سطوح متفاوت، بررسی میزان کاربر پسندی، میزان رضایت کسب و کارها و هزینه ها درکنارهم بدست آمده است.

بهترین ارائه دهنده VOIP و RingCentral MVP

از RingCentral MVP  تحت عنوان بهترین تلفن مبتنی بر ابر یاد می شود. یک سیستم به معنای واقعی کاربردی که برای هر کسب و کاری با هر مقیاسی مناسب است. اما چه چیزی RingCentral MVP را به بهترین ارائه دهنده voip در جهان تبدیل می کند؟ در گام اول نباید از امنیت بالای این سرویس به راحتی عبور کرد. RingCentral با تمام توان و در هر زمان از داده های شما محافظت می کند. ویژگی که برای یک سرویس ویپ بسیار مهم است.

همچنین MVP  همانطور که مشخص است پیام متنی ویدیو و تلفن را به همراه سایر ابزار تجاری برای تعداد نامحدودی از کاربران، هم بر روی دسکتاپ و هم تلفن همراه فراهم می کند. در هرصورت اگر به یک سرویس تلفن VOIP در سطوح پیشرفته نیاز دارید، این سرویس یک انتخاب مناسب است. هرچند که نمی شود از هزینه های به نسبت زیاد آن چشم پوشید. اما خبر خوب اینکه نسخه رایگان و آزمایشی آن هم البته با سطوح ساده تر قابل دسترس کاربران است. از لحاظ پشتیبانی اگرچه بهترین کیفیت را ندارد اما تاحدود زیادی قابل قبول است.

بهترین ارائه دهنده ویپ در جهان

از ویژگی خوب دیگر این سرویس به راه اندازی آسان و قابلیت ادغام با سرویس های شخصی از Google گرفته تا Microsoft، Amazon، Office365،Dropbox، Salesforce و Zendesk وغیره است. این سرویس، خدمات استاندارد مانند مدیریت تماس، کنفرانس ویدیویی، ضبط خودکار مکالمات، اشتراک گذاری صفحه نمایش و.. و هم خدمات پیشرفته تر و شخصی سازی شده VOIP برای کسب و کارها را ارائه می دهد.

بهترین ارائه دهنده VOIP و Grasshopper

Grasshopper یک سرویس ابری است که دوتا ویژگی مهم دارد. بهترین گزینه برای ارتباط سیار است و خدمات خود را با قیمتی کاملا رقابتی ارائه می دهد. بطور کلی یک سرویس VOIP محبوب برای شرکت های نوپا و درحال توسعه است. راه حل مناسبی برای مشاغلی که با تلفن همراه کار می کنند و یا صاحبان مشاغلی که به صورت دروکاری و از خارج از محیط شرکت کار می کنند. از سایر ویژگی های Grasshopper می شود به راه اندازی آسان، مدیریت پیام ها، فکس مجازی و دریافت فکس در ایمیل، مدیریت تماس ها، قابلیت کار با تلفن همراه و ثابت، داخلی نا محدود و ..اشاره کرد.

برای تماس های خروجی بدون محدودیت از هر دو پرتال مبتنی بر وب و مبتنی بر نرم افزار قابل استفاده است.اما همانطور که گفتیم اگر کسب و کار شما به صورت سیار و با موبایل و به عبارتی دورکاری نیست خب دست نگهدارید، سرویس های بهتری هم برای شما هست.

بهترین ارائه دهنده VOIP و Nextiva

Nextiva یکی از بهترین ارائه دهنده های VOIP و یک سیستم ویپ تجاری با راه اندازی آسان است. قیمت مناسب و امنیت بالا و از همه مهمتر پشتیبانی قوی این سرویس را نمی شود نادیده گرفت. این سرویس همه ی ویژگی های خوب یک سرویس VOIP از مدیریت تماس ها، چت زنده، صندوق پست صوتی، فکس، داخلی نا محدود، انتقال تماس، تلفن گویا و سیستم نظر سنجی آنلاین ، مسیریابی تماس و تماس های داخلی رایگان، اتصال به CRM و خلاصه همه ویژگی های یک سرویس خوب VOIP را داراست. حتی به شما این اجازه را می دهد که مدیریت تماس ها را از تلفن همراه خود انجام بدهید. از همه مهمتر Nextiva برای هر کسب و کاری با هر مقیاسی مناسب است. هرچند بیشتر برای کسب و کارهایی با مقیاس کوچک و متوسط و کارآفرینان توصیه می شود.

بهترین ارائه دهنده VOIP و Ooma Office

Ooma Office یکی از بهترین ارائه دهنده های پیشرفته VOIP و یک سیستم مقرون به صرفه و امن مبتنی بر فضای ابری است. این سرویس بیشتر برای مشاغل آزاد یا فریلنسری و یا مشاغل کوچک و متوسط  توصیه می شود. خدمات تجاری Ooma به نسب مقرون به صرفه است. راه اندازی آسان و ویژگی های قدرتمند این سرویس آن را به یک سرویس VOIPمحبوب تبدیل کرده است. شعار Ooma تجربه تلفن تجاری بزرگ به مشاغل کوچک است.

تلفن گویا، هولد و انتقال تماس، تشخیص تماس گیرنده، صندوق صوتی، صف انتظار، ارائه برنامه های تلفن همراه برای ios و Android داخلی نامحدود و لیست بلند بالایی از قابلیت های بسیار خوب Ooma را نباید نادیده گرفت. به استثناء همگام شدن با نرم افزار CRM تقریبا همه ی امکانات را در سطوح بالا و کیفیت بی نظیر  به کاربران خود ارائه می دهد.

بهترین ارائه دهنده VOIP و 8.8

یک سرویس VOIPمحبوب مبتنی بر ابر و ارزان است. با وجود اینکه این سرویس برخی از ویژگی های پیشرفته سرویس های دیگر را ندارد اما به دلیل هزینه های بسیار مناسب و مقرون به صرفه مورد توجه کسب و کارهاست. خصوصا کسب و کارهایی که قابلیت های استاندارد VOIP برای ان ها کافی است. این سرویس قابلیت هایی از جمله تلفن گویا، مدیریت تماس، ابزارهای تحلیل و گزارش کیفیت تماس، چت زنده، کنفرانس تصویری، پیام دهی تیمی بین پلتفرم ها، اتصال با CRM، SMS و ضبط خودکار مکالمات و ..را دارد. همچنین امکان ادغام با سرویس هایی از جمله Salesforce، Zendesk، Netsuit را هم دارد. یک گزینه بسیار مناسب برای کسب و کارهای متوسط و کوچک با محدودیت بودجه و یا کسب و کارهای تازه تاسیس است.

بهترین ارائه دهنده VOIP و Dialpad

به طورکلی این سرویس VOIP بیشتر مناسب مشاغل کوچک است. این سرویس با هزینه های مناسب و قابل دسترس برای همه ی مشاغل ارائه می شود. Dialpad  بیشتر برای قابلیت Uberconference یا همان کنفرانس صوتی و تصویری خود شناخته شده است. این سرویس قابلیت هایی مانند کنفرانس تصویری با کیفیت HD، انتقال تماس، کنترل و مدیریت تماس، صف انتظار، تلفن گویا، صندوق صوتی، فکس، MMS، SMS، ارسال پیامک گروهی و سایر قابلیت های تلفن VOIP چه در سطح استاندارد و چه در سطح پیشرفته را دارد.

همچنین کاربران این امکان را دارند که پیش از قرارداد از نسخه رایگان این سرویس که کلیه خدمات را در مدت 14 روز ارائه می دهد استفاده کنند. سپس با پیوستن به اشتراک سالانه از تخفیف های ویژه این سرویس استفاده کنند.

بهترین ارائه دهنده VOIP و Vonage

ویژگی خوب Vonage مقیاس پذیری است که اجازه می دهد این سرویس برای کسب و کارهای کوچک و نوپا و همینطور کسب و کارهای در مقیاس سازمانی مناسب باشد. همچنین Vonage از لحاظ هزینه ها در مقایسه با ارائه دهنده های دیگر جزو سرویس های مقرون به صرفه است. یک سرویس محبوب، با رابط کاربری پیشرفته و کاربرپسند مبتنی بر VOIP که همواره در لیست بهترین ارائه دهنده های VOIP قرار دارد. از ویژگی های این سرویس باید به کارایی خوب آن برای موبایل و دسکتاپ. فن آوری     SD-WAN، Amazon chime برای چت. قابلیت ویدیو کنفرانس واشتراک گذاری صفحه نمایش. شناسایی تماس ها مدیریت تماس ها و تقریبا تمام ویژگی های سطوح استاندارد و پیشرفته VOIP اشاره کرد. این سرویس به شرکت هایی که احتیاج به ارائه دهنده و سرویس های مقیاس پذیر دارند توصیه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *